Joakim Hagen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Da ønsker jeg og Anders Grønmyr alle velkommen til min Check. Det hadde vært greit om vi også hadde fått noen ATC over og under. Sivert Indergaard, skal ha sin første trening på TWR med min utsjekk! Så alt er velkommen. Ønsket er selvfølgelig IFR i hovedsak for oss begge. Men gjerne 1 eller 2 ta turen inn med VFR hvis ønsket. Da ønsker jeg velkommen nok en gang! 20-21:30 Joakim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Får vi noen til å ta ENOR_S ? ENOS + ENBD_S ? så lenge Sverige sitter pålogget med CTR så burde vi få opp CTR i Norge med tanke på 2 utsjekker som skal foregå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 HØSKEY ZIRO ÅAN is inbound Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Vel, jeg sto! Ble litt klurr med kommunikasjon mellom meg og tårnet. Og 1 stygg separation feil. Men ellers var det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Gratulerer Joakim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Gratulerer Joakim! Var litt hektisk på Værnes i dag, moro med mye trafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.