Gå til innhold

Squawkbox til FSX= et problem for meg


Reidar Fredrik Frydenlund

Anbefalte innlegg

Dette problemet har jeg hatt før.

 

Jeg gjorde dette for at det skal funke bra igjen.

 

1. avinstallere SB og restarte PCen

2. Bruk CCleaner og trykk på register og "Søk etter feil"

3. Etter den har søkt trykk på "Reparer Merkede Feil"

4. Trykk reparer alle merkede feil.

5. Installer SB igjen.

 

Og viss du ikke sjønner FSinn så har Andreas Stangenes laget Vatsim & FSInn Tutorial, http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=76489&Number=617843#Post617843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk tutorialen til Andreas og installer FSInn. Installerer du en pakke med AI-liveries kan du konfigurere fsinn til å vise flyene for det de er, 747-400F med CargoLux livery, 737-800 med NAX, MD80 med SAS etc. Dette kan du også ha airline specific, så alle med NAX callsign og 737 bruker ett livery, alle WIF og dh8a bruker widerøes osv.

 

Mye kjekkere enn VIP fly i Squawkbox :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en freeware pakke jeg ikke husker navnet på i FS9. Er hjemme i Norge i ferien så jeg har ennå ikke gått over til FSX (noe utålmodig etter å få testet NGX!!) og har derfor ikke funnet noe FSX-pakke. Vet heller ikke om de kan brukes om hverandre :(

 

Anbefaler dog alle her som bruker FSInn til å IKKE velge liveries du har installert til dine egne fly på airlines (ala NAX). Har en følelse av at disse er mer detaljerte og høyoppløste enn AI-fly. Merka ihvertfall et sabla FPS-drop når det sto en rad med NAX 737`er med iFly liveries som jeg ikke får med AI-modellene :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...