Christian Kråkenes Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har nedgradert til FS2004 for å få bedre ytelser, og i dag kjøpte jeg Aerosofts F104. Beste flyopplevelsen jeg har hatt i FS! Spesielt lydene er fantastiske, vilter susing rundt flyet når jeg drar ned trottle. Ikke noe bilde av landing, har ikke kommet så langt... Kan ikke huske å ha blitt utfordret så kraftig av en FS-modell før... Siden skyene er det eneste jeg grafikkmessig er sånn høvelig fornøyd med - foreløpig - er det også alt jeg viser fram... REX. Så håper jeg på å få til litt penere landinger i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 18. august 2011 Fine bilder og vakkert framkomstmiddel . Men det var synd med den nedgraderingen, for det finnes Starfightere der ute som har helt andre dimensjoner av realisme. Du har sikkert fått med deg hva "Skunkworks" holder på med ( til FSX )..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Dååårlig gjort å rippe opp i det der, Ernst...:cry: Hmm, en vakker dag skal jeg ta meg råd til ny pc... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.