Gregor Falkner Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hei, Jeg har lett litt, men har faktisk ikke funnet noe virtuelt flyselskap på norsk? Vet dere om noen? Og hvis det virkelig ikke finnes - er det interesse for det? Hilsen Gregor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Waylon Nelson Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Virtual Norwegian er å anbefale på det sterkeste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hei Gregor! Og velkommen til forumet ska du være Du har Norwegian og SAS som virtuelt flyselskap Flyr i førstnevnte og er veldig fornøyd... Virtual Norwegian (VNAS): www.VirtualNorwegian.net SAS Scandinavan VA: www.Scandinavian-Va.net Bare å melde seg inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Velkommen til forumet! Vil som de to andre her anbefale Virtual Norwegian på det sterkeste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Velkommen!! Er medlem i Virtual Norwegian og er veldig fornøyd! Har hørt at SAS å er bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Waylon Nelson Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg også må få si velkommen til forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gregor Falkner Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Hei igjen! Takk for denne hyggelige velkomsten og alle svarene! Jeg er selv med i Colour Air VA, men for tiden har vi kun en tysk hjemmeside (www.colourair.de). Lurte på om det ville vært interesse for en norsk versjon også, siden vi opererer mest i Norge og Skandinavia. Men vi ønsker å skape noe unødvendig konkurranse, hvis alle er fornøyde med de tilbudene fra Virtual SAS og Virtual Norwegian, så er jo det kjempebra Hilsen Gregor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Først av alt veldig hyggelig at folk liker seg i Virtual Norwegian Det er bare bra med godt utvalg Gregor, man har forskjellig smak, noen liker 100% fiktive selskap, noen liker lett blanding mens noen liker va som simulerer et spesifikk selskap. Jo større utvalg jo bedre, da er sjansen større for at noen finner akkurat det dem søker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Interessert i en Norsk Color Air. Noen som vil joine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Erik Knudsen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har en mistanke om at virtuelt Dat (Danish Air Transport) ikke finnes? Har prøvd og søke etter den men har ikke funnet noe på den. Jeg vet ikke om det noe og starte opp med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 er noe jeg har prøvd selv, men jeg har ikke nok folk med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Har lekt med tanken på et "Nordic Regional Alliance" VA der man kunne fly diverse nordiske selskaper som DAT, Luftransport, Nextjet, Golden, Skyways M.M. Men har ikke klart å rekrutere nødvendige personer/pirre interressen, så har latt de vere med tanken Veldig mange selskaper i Norden som er "for små" til å vere attraktivt som hovedfokus, men flere i samme VA trur jeg kunne vert levedyktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 ønsker noen som kjører på med WIF jeg! Det gamle SAS-va har jo, men de er blitt vanskelige på sine eldre dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vanskelige? Er jo blitt bedre egentlig, et program der du kan håndtere alt, i motsetningen til før da du måtte ha 3 Eneste er at rutetidene ikke er helt ajour, men ellers ikke så ille? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jan Tore! God idè om allianse. Den tanken slenger eg meg med på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.