Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah, det er støtteskinne for skyvevinduet? Hadde ikke studert den så nært, hadde bare observert at den var der.. hehe.. :D Har forsåvidt heller aldri åpnet det vinduet sånn at jeg har sett den i aksjon..

Joda, jeg tror jeg vet hva som er yoken, selv om jeg ikke har en her å sammenligne med.. :P

Skrevet
Enda et spørsmål litt på siden... Hvordan får dere flyruta inn i displayet over stikka? Jeg bruker flightplanner i FS9, men får ikke ruta inn. Smått irriterende.

Edit: sorry, glemte en detalj, jeg flyr iFly...

Du er nødt til å bruke CDU til å legge inn ruta i FMCen til flyet. Du kan ikke bruke flightplanneren i FS9/X, da vil den ikke komme opp.

• Premium Medlem
Skrevet

Nye 737 ser nydelig ut, men karer er det ikke no rart med winglets slik den vises fra cockpit view? på Norwegian fly spesielt. Det er da alt for skarp knekk, hvis man se dem outside så skal de vær mere smooth overgang fra vinge til selve winglet?

Bare detaljer og hangups men alikevel?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...