andreas nærbø Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Det var det Er ikke pro på det med bilder men legger nå ut en liten pulje med bilder så får dere som gidde kommentere ! Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Fine bilder : )) Gleder meg til å komme til egen maskin og få innstallert NGX og kjørt grafikken på fullt : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ser bra ut! En ting jeg alltid har lurt litt på: Hva er det "staget" til som vi ser i cockpit på siste bildet? Er det bare for å stive opp noe, eller har det en mer avansert funksjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Du mener yoken? Den er for å styre med!!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 har det en mer avansert funksjon? Vinduet er det vel ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Enda et spørsmål litt på siden... Hvordan får dere flyruta inn i displayet over stikka? Jeg bruker flightplanner i FS9, men får ikke ruta inn. Smått irriterende. Edit: sorry, glemte en detalj, jeg flyr iFly... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ah, det er støtteskinne for skyvevinduet? Hadde ikke studert den så nært, hadde bare observert at den var der.. hehe.. Har forsåvidt heller aldri åpnet det vinduet sånn at jeg har sett den i aksjon.. Joda, jeg tror jeg vet hva som er yoken, selv om jeg ikke har en her å sammenligne med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Enda et spørsmål litt på siden... Hvordan får dere flyruta inn i displayet over stikka? Jeg bruker flightplanner i FS9, men får ikke ruta inn. Smått irriterende. Edit: sorry, glemte en detalj, jeg flyr iFly... Du er nødt til å bruke CDU til å legge inn ruta i FMCen til flyet. Du kan ikke bruke flightplanneren i FS9/X, da vil den ikke komme opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 CDU? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 FMC? Flight Management Computer. Brukt det før? Da anbefales det og lese litt manualer og se på klipp fra youtube Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Control Display Unit: http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_management_system Ser slik ut: Er flere guider på både fs.no filbiblioteket og på avsim som forklarer hvordan du skal bruke den. Eventuellt prøv google på noe slikt som "Boeing 737 FMC guide" ligger også sikkert noe i en av manualene. Har ikke sett iFly manualene, så kan ikke si noe om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Rrrrrrgh... Har trykket litt på den dingsen, men skjønte ikke så mye. Skjønner i hvert fall at jeg må til å lese nå... :eek: Takk for hjelpa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 14. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 14. august 2011 Nye 737 ser nydelig ut, men karer er det ikke no rart med winglets slik den vises fra cockpit view? på Norwegian fly spesielt. Det er da alt for skarp knekk, hvis man se dem outside så skal de vær mere smooth overgang fra vinge til selve winglet? Bare detaljer og hangups men alikevel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Kjære kolleger, jeg får ikke dette til!!! Noen som kan være så snill og lage eller vise meg en step-by-step-oppskrift på hvordan programmere en rute inn i iFlys FMC? :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.