Morten Nelson Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Knipset et par bilder rett før landing på en tur langt bort fra stedene man vanligvis finner SAS737. Noen som kjenner seg igjen? Veldig fin å fly selv. Godt å se at det ikke bare var enda en addon basert for det meste på autopilot. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Dette er vel Dutch Harbour om jeg ikke tar helt feil? Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Det er nok feil Olaf. Jeg har Aerosoft Dutch Harbor (dog ikke innstallert enda på nymaskina) og den ser ikke slikt ut nei. Det ser ut som dette. Linky Siter
Morten Nelson Skrevet 10. august 2011 Forfatter Skrevet 10. august 2011 Port Angeles Coast Guard Air Station, KNOW. Sceneriet fulgte med PNW fra Orbx. (Hvis jeg ikke tar helt feil) Siter
Simon Trefjord Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Flotte bilder Jeg har fløyet over der mange ganger men jeg kan ikke huske at det var så mange objekter plassert ut rundt rullebanen... Hos meg er det bare en flystripe med én bygning. :crazy: Og ja, jeg har PNW Er det et scenery du har lastet ned i tillegg? Siter
Morten Nelson Skrevet 11. august 2011 Forfatter Skrevet 11. august 2011 Hvis det ikke fulgte med PNW må det ha fulgt med Diamond Point. Eneste to jeg har i det området. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Tok meg en tur på den nå, og husker jeg har landet der tidligere en gang, og at det da var ganske lite bygninger. Det var på gammelmaskina mi der jeg ikke kunne ha noe høyere enn Normal på Scenery Compexity, men nå som jeg kan kjøre Very Dense, er det slik som på bildene til Morten. Etter å ha sjekket PDF fila til 2WA1, så er ikke det området der med i det hele tatt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.