Andreas Stangenes Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hei dere. Jeg er veldig usikker på om min NQM faktisk fungerer. Jeg synes fjellene ser mistenkelig standard ut. Har noen et screenshot fra NQM som de kan legge ut? Finnes det forresten et landskapsscenery for norge som gir fine fjell teksturer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Etter hva JEG vet forandrer ikke NQM noe utseende-messig med texturer, men høydedata. Tror du nesten bare må prøve å starte opp et sted, ta et bilde og fjerne NQM og ta bilde igjen. Da ser du forskjell. Mener Lennart har noen SYKE texturer til bakken, men usikker på om det er til FS9 eller X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Har du husket på å legge inn den ekstra, alternative høyoppløste meshen som beskrevet i NQM readme? Ellers ser du forskjellen på default og NQM veldig godt på Gardermoen. Detaljer i horisonten, sett fra apron. Du ser det og godt mht hvordan Norske Broer passer nøyaktig til terrenget med NQM. Og ja...NQM er kun høydedata. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.