Benjamin Hennes Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Må si eg liker kordan redigeringen er gjort på disse bildene i de to videoene her! :grin: [video:youtube] [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RjTu0jhqqPE&feature=related Vet ikke hva dere syns, men eg synes det det er ganske kult at de som redigerer flyene får tingene til å henge så godt sammen Hva synes folket? Finner dere andre filmer som disse er det bare å slenge de på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 [video:youtube] [video:youtube] :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Mange kreative løsninger her :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Her er et fly jeg aldri har sett før! Noen som vet hva det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det er vel en Antonov 72 tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det har du sikkert rett i. Takk for svaret. Bildet ble tatt i Antalya på lang avstand med et et vanlig Canon IXUS 750 digitalkamera, så kvaliteten er ikke god. Måtte bare knipse det for å finne ut hva det var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 An-72 eller -74 er neimen ikke helt sikker jeg. Det ser i hvertfall ikke å være et sånt manipulert tullefly som de andre i posten her. Her er en AN-74 fra 78°N i april som UTAir flyr som 3-4 dagers charterturer for godt bemidlede turister direkte fra Longyearbyen til geografisk nordpol. Syns 72'n og 74'n ligner veldig på hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 74 er vel bare en marginalt lenger versjon av 72? Ala B762 vs B763 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Lie Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Var ein An-72 på Sola 28.12.04 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 72 og 74 har fått utrolig mye skrøyt for STOL kapabilitetene sine hvertfall. Ser jo steinkult ut også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.