Tommy Bernes Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Heisann! Etter å ha lagt inn AON 3 og SNX II tok en en tur fra Kjevik mot Torp for å sjekke kysten, blir imponert! Men da eg skulle lande på Torp fikk eg en uventet overraskelse, måtte gå rundt og komme inn på ny for å se og gni meg i øynene, men ja! :grin: Er dette noe som ligger inne i sceneryet eller er det noe eg har lokalt? Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Var ute og tok en test med store forhåpninger, men ingen markeringer for landingskonkurranser :grin: Misunner deg bare litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Eeeeh,den har jeg ikke sett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Hmm, jaja, morsomt var det hvertfall, for min del kan den nå bare være nå som eg er klar over den :grin: Hvor eller hva den kommer fra veit eg rett å slett ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Bug altså, pokker jeg som trodde det var det nye innflygningssystemet på Torp, klarte du ikke "on the ball" eller "square" her så var det automatisk en goaround he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hmmm korleis utfører ein "low approach" der? Flyg under den der tingetangen som står på tvers av banen? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Hehe Torstein, det er på gjøremåls lista! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.