Benjamin Hennes Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei alle medsimmere! Tenkte å legge ut ett par bilder fra den siste tidens flyturer. Må ha noe å gjøre på utenom å bare se på TV så her kommer en liten "avkoblingsserie" Først ett bilde fra en liten VFR-tur eg hadde ei nærområdet mitt.. nærmere forklart, Arna... Mitt hjemsted Cimber Sterling på final... husker ikke destinasjon :blush: US Airways climbout fra EDDT, Berlin-Tegel. Final ENGM. Climbout ENGM på vei mot Praha Ruzyne. Landing i Praha! Et nydelig FREEWARE scenery. Også tatt på Climb fra Gardermoen Dette ble eg personlig veldig fornøyd med redigeringsmessig... Av en som ikke kan redigere Avslutter med ett bilde fra finale Flesland That`s It Addons: iFly 737NG UTEX REX2 (ikke Overdrive) Cloud9 Bergen AS Berlin Tegel LKPR X Freeware scenery: LKPR X og LKPR 2004 Legg gjerne igjen en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Nydelige bilder Benny! Godt å se slikt i disse tunge tider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei Fine bilder. Trenger litt avbrekk fra nyhetene, som de fleste sitter og glor på nå.. I takt med at den største frykten gir seg, så kommer det mye fram.. Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Tusen takk Sivert og Oddvar! Helt enig med deg Oddvar på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Bildet over må være vinkling fra Ytre Arna hvor jeg bodde for mange år siden det? Ellers flotte bilder Benjamin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Fine bilder, liker alt du har gjort med de! Men hvilket addon er det jeg ser på nest siste bilde? Er det 757 ett eller annet? Eventuelt hvilken modell? Og hvilken modell er best mtp. fps/simulering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 er nok en 757 ja etter hva jeg kan huske fra cockpiten der. når det kommer til fps er QualityWings 757 snillere enn iFly 737 til en viss grad. Begge 2 er nydelige fly som anbefales sterkt. Når det kommer til fps vs. simulering så vil jeg nok velge iFly ja. Den er litt tyngre, men er i mine øyne best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Tusen takk Litt lokalkunnskaper fra det bildet fra Arna: Veien oppe til høyre er E16 og den veien nedenfor er gamleveien som begynner i Åsane og går helt inn til Øyrane Torg som er kjøpesenteret innerst i fjorden... den lille utstikkeren dere ser nede til høyre er en badeplass som kalles for Holmen... Ytre Arna ligger litt lenger bak holmen utover fjorden, Pål Eg bor i fjellsiden oppe til venstre i bildet QW757 er både nydelig på Frames og på utseende! Men iFly er for øyeblikket det beste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.