Gå til innhold

Alkohol i baggen på flyet


Anbefalte innlegg

Skal du ha billig, er vel de kurdisk-italienske restaurantene det billigste alternativet vi har. Orion, som ikke ligger langt fra jernbanestasjonen, er jo et godt alternativ der. :) Ellers kan du jo gå på Paviljongen, på torget. Der er det heller ikke så ille. Sikkert noen andre som kommer opp med bedre alternativer enn dette, men det er det jeg kommer på i skrivende stund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rapport: Klapp med LN-DYN! Vi lander ca. halv elleve, og tusler mot flymuseet. Ankommer flymuseet kvart på tolv. Vi blir sittende og vente, da det skulle være et minutts stillhet klokken tolv. Senere tusler vi rundt og ser :) Men så skjer det!! Magen skriker etter mat! Burger king neste! På vei dit var det to pene jenter som kjente meg igjen fra tv, og de fulgte etter oss over en time før de tok kontakt! Lol.. Så var det tilbake til museet og se! Klokken fem skulle vi dra, og tilfeldigvis skulle en kjekk ung mann som jobbet på museet det også! Skyss til byen! :D Da vi sier ha det til han spør jeg om han ville være med ut? Ja! Må bare parkere ;) Dagen i Bodø avsluttes med pizza og øl på Peppes :) Så klapp på LN-KKR. Ankommer Trondheim litt over halv elleve. Rett hjem og avslutte gutteturen! Ja. Jeg er fyllesyk enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...