sven erik johne Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 kommentarer taes som takk ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hei Sven Erik. Godt å se at det var flere fra forumet som var representert.. La ut en liten video snutt fra starten lørdag. Jeg sto noe bak så kanskje du ser deg selv her? Ser på dine bilder at vi var omtrent på samme plassen.. [video:youtube] Det er en HD video så blås den opp og kos deg. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Helluen Ja, under løpent så sto jeg på den andre siden, var borta for dry piten under pole position Synd at andre løpet ble kanselert Gleder meg alle redde til neste år, selv om NGP blir fløtta til Larvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det kan da bli vel så flott med litt forandring nå, etter at Arendal har fått være så sentralt plassert på det internasjonale båtsportkartet i de grommeste klassene de siste årene. Får håpe Larvik virkelig klarer å takle det store ansvaret de her er blitt gitt og viser seg tillitten verdig. For det er en gedigen mulighet for en liten by å virkelig bli satt på verdenskartet i noen hektiske dager dette! Heftige diskusjoner og nitidig planlegging omkring dette er allrede i full gang, believe me! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.