Gjest Niclas Andersson Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Efter att ha flygit 737 under flera års tid så har jag nu gått över till Airbus. Speciellt gillar jag A319 med SAS retro livery :cool:. Här är bilder på flygningen mellan Köpenhamn och Amsterdam: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg liker at du prøver på noe nytt, men disse bildene er litt for små for min smak. Alikevel har jeg ingenting å si på kvaliteten på bildene da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Imotsettning til Paulo synes jeg det var en god ide det å trykke fire bilder inn i et og samme, dette gjør at man får dokumentert deler av turen som i utgangspunktet er noe kjedelig uten at det tar så mye plass Keep it up Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Syns du her igjen får fram den samme veldig høye graden av realismefølelse du gjorde med A330-bildene dine her om dagen (uten at de virker overredigert). Syns det bare skaper i positiv forstand en annerledes og fin dynamikk med å felle inn mindre bilder på den måten du gjør her Niclas. Terningkast 6 uten tvil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Flotte bilder Hvilken modell og hvilken cockpit ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Imotsettning til Paulo synes jeg det var en god ide det å trykke fire bilder inn i et og samme' date=' dette gjør at man får dokumentert deler av turen som i utgangspunktet er noe kjedelig uten at det tar så mye plass [/quote'] Enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Jensen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Meget flotte billeder, er det Aerosoft Airbus eller Wilco´s Airbus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niclas Andersson Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Tack tack ..med dom här fina kommentarerna så kommer det mer bilder snart, denna gången på A321 OY-KBL "Gunnbjörn Viking" Kurt: Modellen är Overland med min paint och panelen PSS/Mexsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Jensen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Takker for svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.