Andrew Thomsen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Magen min protesterer; flyet også. Pilot er Andrew, fly er Milwitz T-38, og flyplassjef heter Jo Erlend. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 14. juli 2011 Hå hå, dette er min yndlingsvinkel :grin: , og hyggelig å se at andre også nyter T-38 til lufteturer. Forøvrig var det mange andre interessante bilder og oppdateringer her i "Andrew-Forumet" :grin: . Beklager dårlig respons fra denne karen, men jeg glemmer helt av at det også postes bilder her inne...... . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg liker den maskinen bedre og bedre :grin: Ellers er jeg og treg til å se innom shots til tider. Men halve året er bilder her dessverre utradert..."company policy"... :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.