Andrew Thomsen Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Denne bushpiloten, la oss kalle ham Pasi :grin:, fikk motortrøbbel på turen fra Båtsfjord og hit, med påfølgende hard landing. Her står han og legger ut om hendelsen for lufthavnsjef Thomsen :grin:. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Etter kroppspråket og bedømme ser det ikke bra ut nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Det er slik han ror seg i land, han mener at hvis man gestikulerer og peiver vilt med armene, så framstår man som mer troverdig.....og jeg er selvsagt helt enig i det resonemanget :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Vi befinner oss i Vardø, Svartneset :grin: Gestikulerer vilt, animert modell. Flyplassen måtte jeg lage ny flatten til, og noe mer skulle jeg ikke gjøre. Info om denne flyplassen er ikke det store greiene, men nå ser det ut som en flyplass, endelig. Det tok litt av da jeg skulle plassere modeller :whistle: Coming to your HDD soon, jobber med uploaden. Det tar litt mer tid enn ventet, uforusette ting kom opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Du er en konge...gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 I teorien, Geir, skulle jeg holdt meg unna Vardø. For det finnes ikke fornuftig landclass å legge til. Men jeg gjør det likevel, og skeier heller litt ut med passe humoristisk eksperimentering, og pepper i ettertid ser jeg bare frem til :wink: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.