Tom Knudsen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Er vel ikke den som poster så mange bilder her, er vel heller ikke den som flyr så mye heller he he.. Tok en liten flight i dag i nærområdet KSEA uansett, her er litt bilder straight out the box Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Nydelig Tom Liker uredigerte bilder (Straight out of the box) :grin: Savnet virkelig PNW på disse bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Takk, har PNW men det er ikke installert da det er så sjeldent at jeg flyr i USA, holder meg mest til den nordlige delen av Europa Men men, man skal aldri si aldri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Fælt så lang tid du hadde ut hjulene da. Checkliste? Autorudder og eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Hadde ikke opp hjula i det hele tatt på denne turen, brukte ikke sjekkliste i det hele tatt.. Fløy i 5-8 minutter, landet og skrudde av hele FSX Dagen i dag har gått med til å lage nytt vann, synes jeg har fått det til nå, så kanskje det blir en tur til i kveld om jeg orker å fyre opp doningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.