Gå til innhold

Anbefalt maskinvare til flysim 2000 - 2002


David Amundsen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kjøpt en ny pc som er en AMD 1900+

men det er et integrert skjermkort i maskinen og det

hakker på flysimulatoren men ingen andre tunge spill?

 

Jeg får heller ikke tydelige farger. Bygninger og sånn

kommer ikke skikkelig frem. Hva anbefaler dere å gjøre.

 

Så et spørsmål om flightstick. Hvilken er best og til

rimelig pris? Så hvordan kan man stille inn simulatoren til å fungere best mulig?

 

Håper noen kan svare meg på disse spørsmålene. Ellers har jeg veldig lyst til å lære meg mer og være med på multiplayer når jeg får maskinen skikkelig opp å gå...

 

Med Vennlig Hilsen

 

Flykaptein David A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer RAM, mer RAM, mer RAM, for å få ting til å flyte bedre i FS er det RAM du trenger. Det får du ikke nok av.

 

Flightstick: Selv har jeg CH FlightYoke USB og er svært fornøyd med den. Mange sier at det er bedre å kjøpe pdelar før man kjøper yoke, er liksom viktigere. Ikke vet jeg, for jeg har ikke pedaler men klarer meg fint "[stort . Du får den til ca. 1500,- i mange butikker rundt om, men heslt på internett i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Arild Oldervoll:

Mer RAM, mer RAM, mer RAM, for å få ting til å flyte bedre i FS er det RAM du trenger. Det får du ikke nok av.

 

Flightstick: Selv har jeg CH FlightYoke USB og er svært fornøyd med den. Mange sier at det er bedre å kjøpe pdelar før man kjøper yoke, er liksom viktigere. Ikke vet jeg, for jeg har ikke pedaler men klarer meg fint
"[stort
. Du får den til ca. 1500,- i mange butikker rundt om, men heslt på internett i Norge

1500,- "[Eek!]" ! Trodde den var dyrere enn som så jeg. I alle dager. Sist jeg så, kostet den godt over 2000,-. Tror jeg må følge mer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen tusen takk for alle svar. Det er fint å ha dere

slik at man kan få svar på det man lurer på. Ja det er ikke

så lett å være ny i både simulator og her på flightsim.no.

 

Jeg tror og håper at jeg kan ha mye glede av denne tjenesten og det tror jeg det er flere som er enige med meg om at dette trenger man hvis man vil lære noe nytt...

 

Men, jeg mangler forsatt svar på hva man bør stille simulatoren inn. Er det noe viktig å huske på til min pc.

 

Jeg har 256 DDR RAM på denne maskinen og det står et

integrert Gearforce 2 kort i den. Men jeg skal kjøpe en av

de kortene som ble anbefalt.

 

Så igjen og ha en forsatt fin kveld...

 

Mvh

 

Kaptein David A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

David: Har du bekjente i Statene eller Canada kan du få de til å bestille en yoke for deg. En venn av familien bestilte den for meg og sendte det som en gave, dermed slapp jeg mye av de gebyrene. Du kan få den langt billigere enn på hjemmesiden deres. Jeg betalte $95US for min FlightSim Yoke USB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...