Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal fly groupflighten med de andre i "Norwegian Eagles" på søndag og i den forbindelse trengte jeg en paint for flyselskapet "Corendon Airlines", som jeg skal fly nedover. Jeg fant ingen paint til dette selskapet for iFlyen, og var dermed nødt til å åpne painte-sjappa mi igjen. Heldigvis var flyet enkelt å painte, og jeg har nå tilbakelagt bare 5 timer på denne painten. Det nye paintkittet til Iflyen har gjort susen.

Jeg glemmer stadig navnet på dette selskapet, og derfor har topicen fått navnet det har fått. D

(Bildene er redigerte. Fargene avviker derfor litt fra FS. Det siste bilde er uredigert).

Corendon2.jpg

Corendon3.jpg

Corendon4.jpg

Skrevet

Easyjet finnes allerede til IFlyen. Flere painter faktisk. Se her

Men som jeg har sagt tidligere, så har jeg ikke tenkt til å painte noe særlig mer. Men iblant dukker det opp ekstra fritid og ekstra motivasjon, og da hender det jeg painter litt.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...