Ole jonny.Snarheim. Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Kl 2130 Jetstream Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Har sett serien før, men den er absolutt verdt en reprise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hva handler den om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det kanadiske luftforsvarets treningsprogram for deres fremtidige Hornet-piloter, fordelt på 8 episoder på 40min hver. Veldig bra serie, faktisk tror jeg at det er den beste dokuserien innenfor emnet jeg har sett. Et minimum av gjenntagelser og fordummede uttalelser, det holdes kontinuerlig på et topp nivå. "Jagerpilotene" på Tv3 opp mot dette programmet blir som en kuruke opp mot en kongelig middag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.