TOS Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Kvernberget Tower og Approach blir online fram til kl 0100 norsk tid Kom og fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Forstår ikke helt hvorfor dere bruker en egen tråd for å reklamere staffing på Kvernberget utenfor primetime når slikt kan gjøres i babbel tråden! Og litt synd det annonseres med APP_TWR dekning og ser ut til kun å være tower. Men for all del, bra dere stiller med service uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Er begge delar på her APP var berre nokre minutt forsinka pga inntak av føde. Babbeltråden er jo berre babbel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Vel, støtter denne måten, iom at det er utenfor primetime, for det er ikke sikkert alle tar seg turen innom babbel tråden nå, men den der ser jo folk mye lettere også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Joda, bare tenker at om alle skal annonsere de er online og klare for trafikk blir det mye "rot" og unødige tråder her! men no big deal. Var bare en ytring i kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Jadaneida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Litt mer iøyenfallende med egen tråd ja. Bra insj Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Ja no har me fått litt oppmerksomhet.... Neste trinn vonar eg blir at folk flyg til Kvernberget medan me sit der. Hadde eitt fly i går. Har sjølvsagt litt med at me sit på litt snodige tidspunkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian W. Sager Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Synes det er flott jeg at folk legger merke til innlegget så sent på kvelden. Alle kommentarer er jo velkommen, og all info er jo god info. Også veldig fint at man kan ytre sin mening slik som man ønsker. Jeg blir nesten litt inspirert til å logge på igjen når jeg ser slike svar på innlegget som dette! Ha en flott dag og kveld alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Siden dere først har denne tråden og Sager igjen sitter app! så kan jeg jo medele at jeg straks starter boarding på SAS2304 Kristiansund-Romerike! Happy flying! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian W. Sager Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Synes folk skal ta en titt på Nordvestlandet nå. Jeg ser 3 av regionalnett flyplassene oppe. Jøss, hva er det som skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Sjekket opp ett par flights i nærheten av Molde Torstein, men måtte møte en deadline med noen pax opp til Skagway. Next time. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian W. Sager Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Da åpner man igjen for trafikk i ca 8 timer. I dag er det pingle vær her oppe, 07 og muligheter for visual. huff å huff, kommer til å kjede meg ihjel i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.