TOS Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Kom over denne på VG nettopp. VGNett om AF447 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Her syns jeg vi går litt utenfor tema "Iskrystaller kan ha ødelagt pilotrøret" hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Høres ut som skikkelig svada-nyheter... :whistle: Piloten var ikke i cockpit? Men så var han plutselig det når kapteinen kom inn og ba han redde flyet? Og han kom først inn i cockpit da flyet var inne i et kraftig uvær, men litt lenger ned står det at ingenting tyder på at flyet fløy inn i kraftig uvær? Her tror jeg man gjør lurt i å ta alt med en stor klype salt, og å gjøre som BEA oppfordret til 17 mai (dagen etter at data ble lest, og avisene begynte å skrive historier fra "kilder som står etterforskningen nær", osv.) BEA skriver: According to an article that appeared in « Le Figaro » on the evening of Monday 16 May 2011, the « first elements extracted from the black boxes» would exonerate Airbus in the accident to the A330, flight AF 447, which killed 216 passengers and 12 crew members on 1st June 2009. Sensationalist publication of non-validated information, whilst the analysis of the data from the flight recorders has only just started, is a violation of the respect due to the passengers and the crew members that died and disturbs the families of the victims, who have already suffered as a result of many hyped-up stories. The BEA repeats that, in the framework of its mission as a safety investigation authority, it alone has the right to communicate on the progress of the investigation. Consequently, any information on the investigation that comes from another source is null and void if it has not been validated by the BEA. Collection of all of the information from the audio recordings and from the flight parameters now gives us a high degree of certainty that everything will be brought to light concerning this accident. The BEA safety investigators will now have to analyse and validate a large quantity of complex data. This is long and detailed work, and the BEA has already announced that it will not publish an interim report before the summer. At this stage of the investigation, no conclusions can be drawn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det står faktisk "piloten ikke var i cockbiten" under bildet :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hehe, ja. Det er jo meget mulig det vil komme litt mer info rundt hva som skjedde før den neste interim rapporten, men da vil man nok merke det på måten det er skrevet. I den fasen de var ville det forresten være helt naturlig om kapteinen ikke var i cockpit, og at han var i gang med sin hvileperiode. Så akkurat den saken om at han kom inn like etter problemene begynte høres ikke usannsynlig ut. Men ta det med en klype salt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.