Mathias Kjærstad Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Da er det en veldig god stund siden jeg postet en skikkelig serie. Har dykket i arkivet og funnet de jeg er mest fornøyd med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Fett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Mye "fett" her ja Favoritt: LN-RRP på et hvitkledd teppe av skyer (tredje siste bilde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Her var det utrolig masse bra bilder! Tror favoritten var 747'n over havet. Trorke jeg har sett mer realistisk FS sjø noen gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Konge bilder dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Skarpe og spennende bilder! Men jeg syns noen er litt for lyse / overeksponerte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Vanvittig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Takker Men jeg syns noen er litt for lyse / overeksponerte. Helt enig, ENB som gjør det, er mer av den dramatiske typen når det gjelder akkurat det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Likte spesielt US Airways med condens striper og hjula ute. var vel på finale regner jeg med? Morsomt hvertfall att du hadde kun flyet og skyene og ikke inkluderte flystripa slik de fleste ville ha valgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Hehe Kunne vært landing! Bildet er rett etter takeoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.