Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 22. mai 2011 Selv om Etendard hører hjemme i den franske marinen, er det ikke noe i veien for å ta noen fjellturer. Franske piloter er kjent for å boltre seg i Alpene, og når man innehar kamerautrustning som denne farkosten strutter av, ble søndagsmorgenen lagt rett til fjells på jakt etter luftige motiver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Se her ja.. Dæven. Ikke vanskelig å se at det er en proff fotograf som har knipsa disse bildene.. Utrolig fine bilder Ernst. Av ei maskin som frister mere og mere jo flere ganger jeg kikker på den.. Iogmed at du bruker den flittig, så går jeg utifra at den er brukbar? Ettersom jeg kjenner litt til din standard når det gjelder fly. Igjen, flotte bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. mai 2011 Takker Øyvind . Iogmed at du bruker den flittig, så går jeg utifra at den er brukbar? Jotakk, den er faktisk meget brukbar, og så koster det ikke noe å prøve . Utseendemessig holder modellen et nivå tilsvarende mange payware. Den flyr faktisk veldig bra, så lenge man holder seg innenfor bruksområdet Etendard var konstruert for, og er heftig til hårreisende lavtflyvning :grin: . Lydkvaliteten imponerer ikke i samme grad, men her hentet jeg inn lydfilene fra F-86F (section8)som vibrerer mer enn godt nok(!!). VC er meget detaljert, men likevel er modellen superlett på frames. Så ja, denne kommer til å bli brukt flittig . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.