Gå til innhold

Ny video, ny kvalitet


Joachim Johnsen

Anbefalte innlegg

Da gjetter jeg på Antalya/LTAI Pål. :) Utseendemessig pent simulert både for FS9 og FSX gjennom siste utgaven av Holiday Airports fra Aerosoft, fortsatt bare noen få måneder gammel.

 

Men å fly på LTAI i simulatoren med denne pakka opplever jeg allikevel dessverre så godt som fullstendig meningsløst. FPS-tapet der selv med default-172'n gjør dette til et stillbilde-/hakkeshow som for meg gjør denne "investeringen" til 100% bortkastede penger og et ubrukelig add-on.

 

Ikke noe spesielt vakker flyplass Antalya, men en veldig populær destinasjon med ikke minst flotte omgivelser som gjør at det hadde vært moro å fløyet noen ganger både til og fra den Tyrkiske Middelhavsrivieraen. Men med en FPS som både på bakken og i lufta bare man bare ser mot flyplassområdet begynner å hakke ned til verdier under 10, så må det vel være noe hønngæern't (gammeldags teknikk??) Aerosoft dessverre har ødelagt Antalya Havalimani med her.

 

Kan som en sammenligning nevne at med alt av samme instillinger på samme maskin på den glimrende detaljerte og gigantiske Mega Airport Frankfurt am Main (også fra Aerosoft) med alle sliderne helt mot høyere og AI-trafikken på 100%, så ligger simmen klistra opp mot 60 fps (som er target).

 

Men skal ikke deraile mer her nå. :blush: Kort video Joachim, men et flott fly og en film med både skarpe bilder og som flyter fint som du har laget her syns jeg. Fin inspirasjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...