Christian Kråkenes Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 En av mine favoritter! Kveldstur fra Bardufoss mot Tromsø, pent vær! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Pent, god stemning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Takk for det! Jeg får følelsen av å bli fullstendig parkert ift kvaliteten på bildene, med en pc som begynner å dra på årene, når jeg ser grafikkytelsene til andre her på forumet :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Velkommen i klubben. :grin: Vi får ta til takke med det vi har, og skryte hverandre opp i skyene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Hehe, jeg lover! Solidaritet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.