Oscar Augestad Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hvordan får jeg vær som de andre har på vatsim? må bruke fsx real.. 15min som alltid viser helt klar himmel med litt skyer! bruker squawkbox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer AH Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Folk bruker vel litt av hvert. Selv bruker jeg Default (Real) weather i FS. Flere av de jeg pleier å fly med bruker ActiveSky til dette formålet og er veldig fornøyd med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Active Sky f.eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer AH Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Og så kom det en ny tråd om dette emnet i dag, den ligger her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg lar VATSIM generere været, forhåpentligvis får jeg da det samme været som kontrollerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Roksund Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hei, Jeg bruker det "eldgamle" programmet FSmetar ! - Funker helt fint i FSX. Les linken og installer! - Gratis og funker helt perfekt! FSmetar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.