Gå til innhold

Gratis hjemmeside


Joakim Brestrup

Anbefalte innlegg

Etter at jeg har blitt kastet ut av tripod.se (spray.se) for å ha lastet opp en Flightsim-video, er jeg på jakt etter et nytt sted til å kunne laste opp screenshots.

 

Er det noen som har forslag? Man bør kunne bruke ftp for opplasting.

 

Har prøvd start.no, men de krever at man må bruke deres dialup-konto for å kunne laste opp. Siden jeg sitter på fastlinje, har jeg ikke muligheten til å ringe opp ISP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvilke setttings du kan ha brukt. Jeg klarer ikke å ta opp fra FS med dette programmet, det blir bare hakkkkkkk.

 

Jeg har en:

AMD XP2100+ (1,7Ghz)

GF4 Ti4600 128MB

512 MB DDR-RAM

120 GB HD (7200 RPM)

 

Skulle ikke tro det skulle hakke så inn-i-pokker! Testet diverse codec`er, men alle var like dårlig. DivX var jo helt sprøtt med FS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Børge Litangen:

Jeg lurer på hvilke setttings du kan ha brukt. Jeg klarer ikke å ta opp fra FS med dette programmet, det blir bare hakkkkkkk.

 

Jeg har en:

AMD XP2100+ (1,7Ghz)

GF4 Ti4600 128MB

512 MB DDR-RAM

120 GB HD (7200 RPM)

 

Skulle ikke tro det skulle hakke så inn-i-pokker! Testet diverse codec`er, men alle var like dårlig. DivX var jo helt sprøtt med FS...

Jeg bruker codec'en Huffyuv. Den lager filer av overkommelig størrelse uten kvalitetstap. Etter at filmen er redigert i Premiere, eksporteres disse til DivX.

 

Ta først en flytur i FlighSim, og kjør deretter replay i et lite vindu. For å få det hakkefritt, bør viduet være litt større enn 352*288, mens CamStudio settes til å capture på "fixed region", 352*288 og 25fps.

 

Sett også Options > Recording Thread Priority til Normal, eller får ikke Flight Simulator nok ressurser.

 

Det er en fordel med en rask maskin... Har P4 2.53 Ghz (overklokket til 3 Ghz) 1 GB RAM og Ti4600.

 

quote:

Opprinnelig postet av Børge Litangen:

PS:
tilbyr gratis hjemeside plass.

Takk for tipset! Forhåpentligvis tar det ikke lang tid før jeg kan begynne å poste screenshots igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...