Sigurd Hølleland Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Hei. har et problem på OSL i simmen. akuratt lagt inn WOAI + NAX AIG. på bildene her ser dere at det er så sinnsyykt myye SAS! noen som vet hvordan det blir mindre SAS og mer NAX og andre selskap? EDIT: Er også lei av at Korean står på Gate... Siter
Steinar Grindstein Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Dette ser ut som et afcadproblem med føsre øyekast. Send meg mailadressen din, så skal jeg se om jeg klarer å finne afcaden for dette sceneryet som jeg laget mens jeg drev på med FS9.. Siter
Sigurd Hølleland Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 Har sendt mailen til deg på PM Siter
Arne Sundsbø Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 ;)Fine vinkler men en veldig gammel utgave av Norske Flyplasser. Siter
Sigurd Hølleland Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 Hvis det er en nyere versjon av Norske Flyplasser vil jeg jo selvsagt laste ned den. ligger den i filbibliotket? Siter
Johan Clausen Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Et lite mere kompliseret svar kan være, at SAS bliver lastet ind i FS før NAX. Årsaken er, at FS laster trafik-filerne som de står i din FS/scenery/world/scenery. F.eks. Du har 2 filer. En fil hedder: traffic_000_WOAI_SAS.bgl og en anden hedder: traffic_AIG_NAX.bgl FS vil altid laste den med tal ind først. Det vil sige, at SAS bliver lastet ind i FS før NAX. Dermed vil der være flere SAS fly end NAX fly. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 FS vil altid laste den med tal ind først. Det vil sige, at SAS bliver lastet ind i FS før NAX. Dermed vil der være flere SAS fly end NAX fly. Jeg kunne ha støttet den teorien Johan, men ikke i dette tilfellet. Uansett så skulle det ha vert NAX fly å se på OSL. Tipper dette er et rent afcadproblem, se bare hvor korean Air har parkert. Og antall SAS fly indikerer at det muligens er 2 SAS Fp instalert på systemet her. Normalt sett har SAS i snitt dobelt så mange fly ved gate på OSL en det NAX har,og her er NAX totalt fraværende, og SAS mer eller mindre totalt enerådene. Siter
Johan Clausen Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Helt enig, Steinar. Men det er også vigtigt, at få den anden side af saken med. Kanskje Sigurd har både SAS og SAS Norge fra WOAI installeret? Så vil der jo komme ekstra mange med. Den nyeste SAS pakke fra WOAI indeholder nemlig allerede SAS Norge. Siter
Sigurd Hølleland Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 Det kan faktisk være problemet. har både SAS og SAS Norge installert på maskinen... :grin: Siter
Steinar Grindstein Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Helt enig, Steinar. Men det er også vigtigt, at få den anden side af saken med. Det er jeg helt enig med deg i Johan. Se der ja Sigurd. Om du fjerner SAS Norge skal du se at det blir betydelig bedre. Siter
Sigurd Hølleland Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 Fjerna SAS Norge, men da forsvant nesten all innenlands trafikken :confused: Siter
Steinar Grindstein Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Ukedag og klokkeslett du sjekket på? Siter
Sigurd Hølleland Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 Fredag ca mellom klokken 13:00 og 14:00 EDIT: Alt ser ut tul å fungere nå takk for svar! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.