Steinar Grindstein Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Lar rett å slett bare bilde tale for seg. Texturene er egentlig til FS9 utgaven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hvor fant du denne painten? Prøvde meg på en fs9 paint fra virtual norwegian sitt forum, men den så helt rar ut i fsx. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Denne, og en rekke andre finner du her: http://paulo-design.net/downloads.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 No merker eg virkelig at eg begynner å glede meg til 2600K`en og GTX570 er på plass :grin: For da blir det ihvertfall Ifly på meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Han er jo blå jo, wtf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Flott paint og flott fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Slik ser fs9 paintene ut hos meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg mener å huske at det brukes et annet format for lagring av teksturfiler til FSX enn FS9, så jeg tviler på at man bare kan klippe og lime teksturer fra FS9 desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Det formatet som er mest brukt er vel DDS DXT5 Så og konvertere teksturene over til det ved hjelp av DXTBmp burde vel kanskje gjøre noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Da var man airborne med LN-DYD ENGM-LEIB. Her er et lite bilde. Driver å setter opp FSx pånytt etter bytte av disk, så alt er ikke 100% ferdig konfigurert enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Eide Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hva gjorde du får å få painten til å se sånn ut Steinar ? Her ble det som bildet lenger opp på siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Har ikke gjort noe som helst. La bare inn texturemappa, og kjørte så configprogrammet til ifly for å installere den. Ikke noe konventering eller noe som helst faktisk. Har funnet et feil, og rett over cocpittvinduene får jeg et hvitt felt. Ellers er denne og tre andre NAX texturer feilfrie i FSX hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.