Lars Frederiksen Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Hej, Er der nogen der ved hvor man slår autobrake til og fra? Jeg flyver en Cessna 182S. Der er måske slet ikke noget som hedder autobrake på sådan et fly? mvh Lars - DK [ 17.12.2002, 22:59: Endret av: Lars Frederiksen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 På GA-fly (GA står for General AViation og er enkelt fortalt et annet fly for småfly) finnes det ikke noen autobrake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Ved du så hvorfor jeg ikke kan kontrollere mine Brakes med punktum-key (".")?. Den røde label med BRAKES bliver ved med at stå på mit panel. Jeg er sikker på at "." er asigned til denne Brake on/off funktion. Har nogen en løsning? mvh Lars - DK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Reverser aksen på toe-brakes, så du hadde CH-pedaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg valgte at delete left/right brakeaxis fra mine Rudder Pedals. Så forsvandt problemet helt. Jeg har ikke brug for left/right brakes så længe jeg øver mig med et Cessna182S. Tak for jeres hjælp! Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.