Magnus F. Meese Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Da har jeg nylig fått til AA i FS (endelig), og fått inn noen dugelige vannteksturer med hjelp fra Hr. Lund. Slenger derfor ut noen ubehandlede bilder (kun croped), og håper noen kan gi en dom på kvalitet, og eventuelle tips og vink til å få det til å se enda bedre ut. Tekst under bildene. Flyr ut fra Vigra mot vest, passerer nord av Giske. Når nordøstsiden av Runde, og flyr mot neset hvor Runde Fyr er plassert. Så følger en sving rundt spissen av øya og kursen settes mot Hovden. Ørsta ligger innerst i bukta, Hovden dukker straks opp bak kollen ved høyre bildekant over glareshield. Svinger inn på short final rwy 24 på Hovden Vel nede og parkert ved hangaren tilhørende Volda/Ørsta flyklubb Takk for titten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Flotte bilder Meese! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Flotte bilder tø... Meese! Flott at frøken Lund kunne hjelpe deg! Ser veldig bra ut nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Se her ja, Magnus på screenshot fronten! Kjenner det er lenge siden jeg har vært i det området nå, selv i simmen. Kanskje man burde ta seg en tur for å se hvordan sceneryet ser ut der nede? Flotte bilder Magnus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Flotte bilder Magnus! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Thank you, all! Absolutt Ivar, send meg en PM eller noe i den dur, så kan vi ta en fellestur med guiding gjemmon nordvestlandets kriker og kroker bland fjell og fjorder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Meget pene bilder, fra den riktige kanten av Norge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.