Fred Solli Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Idag hadde vi prøvesending med livestream og det var en suksess. Noe vi helt sikkert kommer til å gjenta. Fikk dog tatt noen bilder fra turen som kommer her. Samling på Hartley Bay På tur oppover Grenville Channel En flott vik oppe i Grenville Channel Fikk besøk av TV-teamet i helikopter flydd av Pasi Så kom godværet Samling på Prince Rupert Tid for litt formasjonsflygning Samling på Kincolith SPB Mer formasjonsflygning Været letter Fortsatt henger flere på Turner inn til Alice Arm oppe ved Kitsault Avslutning ved Alice Arm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Pent! Nydelig landskap og grafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Vi hadde uten tvil en helt herlig tur i mitt eldorado idag. Fantastisk vær, og skikkelig "mist" når vi kom opp i Misty Fjords. Store nyheten er jo at vi har begynt å sende "live" fra søndagsturene, så vær forberedt alle dere andre! For de av dere som misset live-sendingen, her kommer mine inntrykk fra turen: Samling på BellaBella. Startstedet for dagens tur nordvestover. Overflyving av BellaBella mens jeg venter på at alle skal komme i lufta Et lite fyr ute på en holme ikke langt unna BellaBella På vei opp til Hartley Bay i et fantastisk landskap med trange kanaler, høye fjell og vakker natur Landing og påfyll av kaffe i Hartley Bay Videre opp til Prince Rupert Industriområde og havn like ved Prince Rupert Tissepause og mer kaffe i Prince Rupert Joda, nære skal vi være. Her er det filmteamet som forsøker å filme så nær som mulig Formasjonsflyging måtte jo vi forsøke også, iallefall holde oss så tett som mulig mens vi sloss om å komme på "tv" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Mer formasjonsflyving: Takk for en herlig flytur og stor takk til Pasi som har lagt til en ny fantastisk dimensjon til søndagsturene med å streame live! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Fytti rakkern for en grafikk dere har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Grafikk ja. Sånn blir FSX på en god maskin med de rette tilleggene. I tillegg er det jo kjempehyggelig å kunne ligge vingetipp til vingetipp med andre uten så mye som antydning til lagg. Dette er FSX på sitt beste og milevis unna FS9. Kom dere på MP'en så avslører vi alle hemlighetene vi har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 2. mai 2011 Vakkert, vakkert! Våren i dette fjordlandskapet ga en fin ramme rundt denne idylliske søndagsturen. Fullt så idyllisk var det ikke med det svært så nærgående TV-teamet som fulgte turen :grin: . Utrolig hva denne Pasi finner på, og at vi skulle få direkteoverføringer fra våre søndagsturer åpner for spennende muligheter. Her et par glimt fra min cockpit. Flott opplegg og spennende rute fra Fred. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 2. mai 2011 Her er mine bilder fra turen Se Lysbilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 F*** nå må jeg bli med snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Det er bare å få ut finger'n. Og en liten ting Ernie, er det bare spesialpaints på deg fremover nå siden du har fått deg en "look-alike" pilot? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 2. mai 2011 He he, godt observert Fred :grin: . Øyvind lurte meg over i malerverkstedet sitt, og siden har jeg lirket litt med noen pensler...... :blush: . Ikke mye å skryte av, men det er jo morro å sette litt personlig preg på noen fly :crazy: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.