Carl Waylon Nelson Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Denne er fantastisk rett og slett, og mye mye bedre enn PMDG sin. Er det noen av dere gutter og jenter her inne som vet hvor man får liveries til denne? Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Nuja, PMDG sin er jo eldgammel. Men godt at dere i FS9 har fått noe nytt og bedre ! Siter
Magnus F. Meese Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Liveries finner du her: http://library.flight1.net/ Siter
Carl Waylon Nelson Skrevet 10. april 2011 Forfatter Skrevet 10. april 2011 Se det Magnus! Hjertelig takk Siter
Olav-Moldestad Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Bedre en pmdg sin er den i allefall ikke! Høyst urealistisk i flyveegenskaper. Siter
Carl Waylon Nelson Skrevet 10. april 2011 Forfatter Skrevet 10. april 2011 Hva er det som er urealstisk med denne i forhold til PMDG sin Boeing? Siter
Olav-Moldestad Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Som jeg skrev over realisme i flyets flyveegenskaper. det er stor forskjell, og jeg skal nok kunne påberope meg mange timer i skikkelig fly simulator, og nå i dag fikk jeg æren av å få beta teste software for pmdg! Og det gjenstår noe småtteri med irs systemet, etter det er den klar til realese. Da skal du få se forskjell Men godt dere fs9 er fornøyd med ifly. Jeg ser også frem i mot ifly's realese i juni måned ca på FSX utgaven.. den tror jeg kan bli noen hakk bedre en fs9. Er jo lov å håpe. Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Carl: Registrer deg på iFly sitt forum så ligger det repaints der og. Olav. Hvis du tester Beta'n så bryter du nå med NDA'n som du garantert godtok for få beta teste NGX'n, Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Hvordan du kan sammenligne Ifly 737 som er til FS9 og "denne" betaen du har fått av NGX er meg et under, Olav. Siter
A L Skrevet 11. april 2011 Skrevet 11. april 2011 A couple of things you should know: 1) The team is full and we are not soliciting for new members. 2) The turnover is extremely low, so we do not anticipate adding new members in 2011. 3) Generally speaking the process for joining our beta team is not triggered by someone asking us to join. 4) When we wish to add new members to the team, we generally approach individuals in the forum who have developed a relationship of trust and candor with us, but who are also active, positive participants in the forum while being friendly, supportive and helpful. Sakset fra PMDG Forumet At du Olav fikk vite senest igår at du var betatester for PMDG har jeg liten tro på. Ettersom dette ble postet 31.mars 2011. Hva er sjansen for at DU blir betatester? Siter
Carl Waylon Nelson Skrevet 11. april 2011 Forfatter Skrevet 11. april 2011 Dette mener jeg er bedre på IFLY sin Boeing 737 kontra PMDG sin Boeing: Det første jeg merket på IFLY sin Boeing 737, var den fantastiske lyden. Når jeg passerte 10.000 ft og økte hastigheten til 340 knop, og begynte climb opp mot 30.000 ft, så oppdaget jeg at flyet ikke sakker av på speeden, men holder denne helt til cruise høyden. Denne var med en oppstigning på 2300 ft pr min. Under takeoff så bruker PMDG sin Boeing nesten hele rullebanen på ENZV før den setter nesa mot himmelen. IFLY sin Boeing tar av etter å ha kommet knapt halvveis på rullebanen. IFLY sin maskin er faktisk mye bedre og realsitisk enn PMDG sin, etter min mening. Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Under takeoff så bruker PMDG sin Boeing nesten hele rullebanen på ENZV før den setter nesa mot himmelen. Si meg da Carl: Har du endret fuel og payload på PMDG i det tilfelle du beskriver her? Ingen 737'er som skal domestic som tar av med fulle fuel tanker. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.