Olaf Ghanizadeh Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har blitt helt hekta på å fly i Australia med FTX. Jeg rakk ikke å installere PNW før søndagsturen gikk av gårde i går, så jeg tok min egne lille tur fra Port Macquaire til Aeropelican med Turbinduken. En liten bonus til slutt fra en dagstur i Tasmania. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Flotte bilder, Olaf! Duken er virkelig pen med turboprop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Dæææven for ein grafikk, Olaf! :grin: Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Lancair bildet var rålekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Første bilde var helt knall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Utrolig bra bilder! Veldig bra grafikk og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.