Johnny_Nikolaisen Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 Hei, noen bilder fra dagens tur til Sitka fra Ketchikan. 40kts tailwind hele turen var friskt, men vinden forsvant fullstendig før landingen. Repainten til Carenadoen er fra Aussiex om noen lurer. Departure Ketchikan: (Ingen bilder fra selve turen) Sitka: "Lånte" parkeringen til Alaska Airlines. Her var det forresten en fuel box, så fsairlines godtok ikke flighten. 160nm som må gjentas siden det var en training flight for VA'et. :tired: -Johnny Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 Lekkert! Jeg må vel innrømme at jeg har returnert til området selv, klar for sessongen! :grin: Men.. Vi i Arctic Air søker piloter i disse dager, kanskje du skal sende meg en PM? Vi tilbyr konkurransedyktig lønn. :grin: Siter
Johnny_Nikolaisen Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Skrevet 30. mars 2011 Takk takk. Konkurransedyktig lønn i Alaska: "I can't pay ya very much, but you can keep everything you steal." Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.