Gå til innhold

747-800 på Coffs Harbour


Anbefalte innlegg

Fikk en tlf fra en kompis " Good day mate" som vanlig, men så forteller han at det står ett bergdigert fly i nydelige farger på Coffs.

Da var det bare å avslutte kenguru jakta og hive seg i jeep`en for å ta en titt.

 

Dette så jeg fra parkerings plassen og begynte å bli ivrig..

 

2011-3-22_11-9-49-614.jpg

 

Størrelsen på dette flyet er kollosalt når det står i slike omgivelser gitt. Og det var ikke bare jeg som var og tok en titt. Flere som labba rundt og glana her..

 

2011-3-22_11-10-19-718.jpg

 

Gikk litt frem og tilbake for å få noen vinkler men ble stoppa av ett gjerdet.

 

2011-3-22_11-11-12-428.jpg

 

Men det er ingen sak for en kenguru jeger, en liten sats og vi var på andre siden. For å ikke bli huka, bled det litt lav åling i gresset. Noe som medførte noe buskevekster i linsa.

 

2011-3-22_11-11-49-936.jpg

 

Trur du ikke fordundre meg at snuten kom med chopper og plukka meg opp. Siste bildet fikk jeg sneket meg til idet vi letta med kurs for arresten.

 

2011-3-22_11-12-53-367.jpg

 

 

Så fra cella poster jeg mine bilder mens kokken servere vann og brød.

 

Denne nye painten synes jeg var grisefin til denne maskina.

Liker også denne nyinnkjøpte Coffs Harbour med People Flow.

Blir sannelig noe mere liv når man ser folk som rusler rundt, lemper kofferter og veiver med armene.. :grin: Artig..

 

Håper dere likte bildene.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for komentarer.

Helt riktig. Det er en 747-8. Sorry for den.

 

Ka i hæll..... , dette er jo helt på den andre siden av bush-skalaen . No vart eg sjokkert Øyvind !!

 

Trenger ikke å bli sjokkert Ernst..

Det er tross alt en grunn til at maskina står på bakken!! :grin:

 

Hadde ikke tid til å lufte den desverre.. Men det blir vel ei runde etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...