Bjørn Erik Stensby Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hva i alle dager er det som gjør dette? Nå har jeg vært både på ENGM-ENZV-ENBR-ENVA-ENBO-ENFG-ESSA-EKCH-EFHK foreløbig, men det er bare på Gardermoen og Sola det er slik. Har de glemt å ryddde rullebanen kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Siden dette bare skjer i norge tipper eg at airports of norway er problemet.. Eg Anbefaler å reinstallern AoN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Stensby Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Litt pussig at det ikke er på flere flyplasser i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 tipper eg at airports of norway er problemet.. Umulig. Bildene viser Norway Airports. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Selvfølgelig det eg mente, Andrew tenkte på fsx, men dette er jo fs9.... Endrer det til å reinstallere Norway Airports.... En liten tàlefeil kalles det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Stensby Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg har funnet feilen. TERRAIN DETAIL: LAND & WATER glidebryteren sto på null. Har drevet å lagt inn nye skjermkortdrivere, og hadde nok ikke fått satt opp igjen alt sammen slik det var før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Talefeil og talefeil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.