Gjest Geir-Finstad Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 [video:youtube] Her er promovideo for FLG 2011, denne vil nokk bli oppdatert etter hvert som smykkene kommer på plass. Legg spessielt merke til Viritual Red Arrows, disse gutta kan fly.....de flyr et flyshow under FLG som vil streames live.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Neat! Men det er vel ikke lengre på flysamlingen det foregår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det vil foregå der også, vi er litt våkne innemellom ser du :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning Henriksen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Knallvideo! Forbanner meg selv for at jeg må jobbe når FlG går. Jaja, det kommer nok igjen. Skal bli med et år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kirkeby Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dæven døtte det ser gøy ut, selv om jeg er ganske "noob" innen fly og flightsim. Synd at jeg er student og ikke har tid til å reise fra Trondheim og ned.. Får hive meg på en gang i fremtiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ang videre fremmdrift, så vil vi nå gjøre avtaler og prosjekt rammeverk som gjør at under dette års FLG, vil du allerede få dato for neste FLG. FLG skal være et medie for flysimmere og klubber som har som primærfunksjon og gi dere sossial stimulans, og øke interessen for hobbyen våres. Dette gjøres i år som før på non profit basis... Vell møtt alle sammen, store og små, gule og blå. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.