Dag Rune Garborg Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Odd Erik Nygaard informerer om at Lennart Rimestad skal ha sagt at Fedex kommer med MD11 klokka 02:00 lokal tid i natt og stikker 12:00 lokal tid i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Her er det nok noe snusk. Det finnes ikke noe utstyr på SVG som kan handle en MD-11. Dette er bare tull.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Det hele er en spøk så det er bare å skru av vekkerklokka og sove videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Stemmer det Lund. Var en som skulle tulle med en annen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Og så fort skulle det spre seg...Merkelig det der :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Hehe, skulle se om noen trodde på det, han sa at jeg måtte komme meg ut i morgen men trodde ham selvsagt ikke! xP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Kjempe artig spøk! Virkelig en skikkelig original en! Spesielt for de som ikke tenker seg om før dem skriver... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 -.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Lund: har Sola utstyr for både a380 og 747, men ikke md 11? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Kjempe artig spøk! Virkelig en skikkelig original en! Ikke sant? Sondre: På en 747, så skal man jo ikke opp til maindeck med cargo. Men det skal man på en MD-11F Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Sola har ikke utstyr til og handle en MD-11 Cargo nei. men du trodde kanskje at FedEx fløy PAX til Sola? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 nei jeg trodde ikke de fløy pax til Sola, men mener de har tatt ned dc 10 på sola før og da reagerte jeg på at de ikke hadde utstyr til å ta ned MD 11. Men hva vet vell jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.