Kenneth Sivertsen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Andre som har filmer med flott graphics i FS .......legg ute en film her . [video:youtube]151hgDGZq70&feature=feedlik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Denne har vært min favoritt: [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 WOW Kenneth! Det er ikke din? Syk fin flyt hvertfall, men kanskje ikke så rart med tanke på at det ser ut som vannet har lav setting og uten autogen Fint var det forde! [video:youtube]Ck291t6ExCY&feature=related Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Utrolig fin video den første der Kenneth! Men hater når folk zoomer så mye ut i cockpit. Virker som rullebanen er 1 meter bred, og flyet er veldig smalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 [video:youtube] Denne mener jeg topper det meste av FS filmer jeg har sett. Grafik, kreativitet, horror og humor gjort fra øverste hylle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.