aleksander rødland Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei. Jeg bare lurer på om det finnes et sted hvor jeg kan finne real airlines checklists? Jeg har prøvd å søke litt rundt så om det er noe jeg har oversett så ikke skyt meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det ligger nok ikke ute på nettet! Topphemmelig saker tror jeg Har for NAX 800 og SAS NG. De fikk jeg av noen bekjente i selskapet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tviler på at de er topp hemmelige. Det ligger ute på www.virtualnorwegian.net sjekklister for B737 klassisk og ny-generasjon, men du må være registert og innlogget får å få kloa de i dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 www.virtualnorwegian.net* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Men er det de checklistene de bruker på ekte som ligger inne på virtualnorwegian.net? Jeg tror ikke det, skyt meg hvis jeg tar feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 *PANG* Du tok feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 De brukte de før ja, men har blitt fornyet flere ganger. Har f.eks fått EFB siden det, og da har det bl.a kommet et ekstra punkt på listen - EFB - 3G off Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.