Gå til innhold

Filmopptak - behøver et hoppfly.


Bernt Michael Johansen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger kontakter og tips for å lokalisere et stasjonært hoppfly i Oslo /omegn. Formålet er en før-hopp scene i døra som tenkes tatt opp mens flyet er på bakken. Flyet må være operativt (eller i det minste se slik ut) og stå utendørs da vi trenger horisont. Det er en fordel om flyet har et stig-trinn ved kabindøra og et pluss er om motor kan startes. Opptakene er utført i løpet av en time.

 

Kontakt meg gjerne direkte på 918 49 249

 

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om deet finnes noe hoppfly i Oslo men du trenger ikke langt. Du har klubben på Toten der noen av landets mest erfarne holder til. Ellers er det vel noe på Jarlsberg om jeg ikke husker feil.

 

Men hva heter det selskapet som flyr Chessna caravan på Kjeller , Norønafly er det selskapet heter tru?

 

Er vel noe i den duren her http://www.cessna.com/caravan/grand-caravan.html de flyr om en noe eldre riktignok, men det betyr vel ingenting for ditt behov regner jeg med,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...