Eivin Stensø Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Velkommen til app-trening på Værnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 kan stille med tower jeg, om ønskelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 kan stille med tower jeg, om ønskelig? Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Blir nok å sjå rundt Trondheimstraktene i kveld eg og då ja Vert vel til at eg flyg approachtrening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kanskjer kommer jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg tar ENAL_TWR. Ligger det an til flyging på ENVA - ENAL - ENBR i kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Takk til alle som stilte opp. Det ble litt rot med headinger osv når det dro seg til med mye trafikk der. Jeg må lære meg å se rett vei på vectors-linja. Snakkes neste gang. mvh Eivin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.