Gå til innhold

MP tur 23 jan

Anbefalte innlegg

Som kjent var det et heller spesiellt oppdrag i dag.

Finne tak i noen bortkomne hunder oppe på Mt. Rainier.

I fare for at Bigfoot var i området, var det nødvendig med luftstøtte

1.jpg

Var en fin gjeng samlet nede på Packwood før turen opp til Ranger Creek

2.jpg

Kommet meg opp på fjellet og hundene er lastet ombord.

3.jpg

Folket har kommet tilbake til Ranger Creek innen jeg får landet med hundene.

4.jpg

Turen gikk så videre inn i NRM land med bushfly for resten av folket, mens jeg måtte debriefe mannskapet etter opplevelsen med de hundene baki der :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Akkuratja, så det var DEN skapningen du fløy med Paul-Andrè ?!

Det ante meg at det var noe spesielt, siden du forsvant så raskt...... :grin: .

Det lå jo an til en hyggelig søndagstur, og selv fullførte jeg alle topplandingene :whistle: , men så begynte de velkjente problemene. - Og jeg er så freidig at jeg fremdeles mener dette skyldes alle de forskjellige modellene som er i bruk. Det slår ikke feil, straks vi logger på med en mengde forskjellige fly/helikopter, som bare et fåtall disponerer, så begynner det å skje mye rart.

Tror vi må tilbake til "ordningen" med at vi blir enige på forhånd om en eller to flytyper ( og samme scenery ), så får vi heller tilpasse turene etter hva flertallet av oss har i hangaren???

Eller ka dåkker mein?? Er jeg helt tufsete nå?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei, du er så absolutt ikke tufsete. Om du ser på all trafikk som går på simconnect ved at alle har sin forskjellig flytype så øker denne betraktlig, spessielt om Server ikke har disse flytypene, da genereres først esrstattninger på server, og så ute hos dere og tilbake. Så jeg er litt enig med deg Ernst, vi må på et regime.Vi har snakket om det tidligere, at vi burde legge inn et freeware bilblotek hos alle, som var riktig i forhold til optimal erstattning, freevare modeller som ribbet på alt foruten om selve flykroppen eksternt, det er jo det vi ser.

Noen som har lyst til og påta seg jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...