Paul-André Tilrem Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Som kjent var det et heller spesiellt oppdrag i dag. Finne tak i noen bortkomne hunder oppe på Mt. Rainier. I fare for at Bigfoot var i området, var det nødvendig med luftstøtte Var en fin gjeng samlet nede på Packwood før turen opp til Ranger Creek Kommet meg opp på fjellet og hundene er lastet ombord. Folket har kommet tilbake til Ranger Creek innen jeg får landet med hundene. Turen gikk så videre inn i NRM land med bushfly for resten av folket, mens jeg måtte debriefe mannskapet etter opplevelsen med de hundene baki der :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 23. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 23. januar 2011 her er mine bilder fra dagens tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ble bare to fra meg idag Jammen kom jeg ikke ned jeg også! Pasi kommer inn i sin Piper Cheyenne :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2011 Akkuratja, så det var DEN skapningen du fløy med Paul-Andrè ?! Det ante meg at det var noe spesielt, siden du forsvant så raskt...... :grin: . Det lå jo an til en hyggelig søndagstur, og selv fullførte jeg alle topplandingene :whistle: , men så begynte de velkjente problemene. - Og jeg er så freidig at jeg fremdeles mener dette skyldes alle de forskjellige modellene som er i bruk. Det slår ikke feil, straks vi logger på med en mengde forskjellige fly/helikopter, som bare et fåtall disponerer, så begynner det å skje mye rart. Tror vi må tilbake til "ordningen" med at vi blir enige på forhånd om en eller to flytyper ( og samme scenery ), så får vi heller tilpasse turene etter hva flertallet av oss har i hangaren??? Eller ka dåkker mein?? Er jeg helt tufsete nå?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei, du er så absolutt ikke tufsete. Om du ser på all trafikk som går på simconnect ved at alle har sin forskjellig flytype så øker denne betraktlig, spessielt om Server ikke har disse flytypene, da genereres først esrstattninger på server, og så ute hos dere og tilbake. Så jeg er litt enig med deg Ernst, vi må på et regime.Vi har snakket om det tidligere, at vi burde legge inn et freeware bilblotek hos alle, som var riktig i forhold til optimal erstattning, freevare modeller som ribbet på alt foruten om selve flykroppen eksternt, det er jo det vi ser. Noen som har lyst til og påta seg jobben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.