Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Heisann! Ville bare tipse dere om at det er stort behov for ATC i helgen, På lørdag trengs disse posisjonene på kveldstid, ca21-23lokalttid: ENTO_TWR ENTO_APP (jeg har tinget på denne om overliggende kan dekkes) ENOR_S eller ENSV+ENOS Påmelding her husk booking! Dette i forbindelse med RYR virtuall birthday event med groupflight til Sandefjord Torp På søndag skal samme gjengen ut igjen samt Kim Vanvik skal ha CPT. Dette gjelder fra 19 til 21 lokaltid. Vi behøver ENTO_TWR ENTO_APP ENGM_TWR evnt andre ATC utenfor ENOS sonen! påmelding og booking på v-route o.l: her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Vurderer å ta ENOS på lørdag, men ikke 100% bekreftet enda.. hater å planlegge ting i helga, alltid noen som ringer og vil finne på noe. "Nei, jeg spiller flysimulator" er ikke gyldig unnskyldning da nei.. :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Nei, jeg spiller flysimulator Det har du helt rett i. Fordi vi SPILLER VEL IKKE FLIGHT SIMULATOR, gjør vi vel?!?! Hehe neida, godt mulig jeg staffer opp litt.. Så mye jeg kan ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Om vi får nok S3 så gir jeg gjerne vekk bookingen på approach men vær OBS på at det ikke er star inn til Sandefjord Torp så her må det vises vectorering skills! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Ingen som kan bekrefte at de stiller opp i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvis ikke noe uforutsett dukker opp så kan jeg stille opp som ENTO_TWR. For å være på den sikre siden så confirm jeg booking i morgen ettermidag/kveld (før kl 19:00) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.