Kristian Kristiansen Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 Vet ikke om noen av dere har vært på Norsk luftfarsmuseum og sett denne videoen, eller sett den på youtube før. Men jeg syns den var ganske morsom, og sann. Fant den endelig på youtube, så tenkte jeg skulle dele den med dere andre. [video:youtube]doWvSb30qj8 Edit: Videoen blir spilt i kabinen på Olav Kyrre, Fokker F.28 1000 ved Luftfartsmuseèt i Bodø. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 Har sett den ja, ganske mange ganger faktisk. Og jeg synes videoen er ganske fin, det er vel ikke uten grunn at jeg har sett den mange ganger. Men en ting jeg lurer på, hva heter han kommentatoren? Du skjønner, det har jeg tenkt/lurt på lenge. Siter
Kristian Kristiansen Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Skrevet 12. januar 2011 Lurer på om det er han Are Kalvo. Vertfall han som har skrevet manuset til filmen. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 Hehe, ja fant ut det i det jeg gikk inn på youtube gitt :grin: . Siter
Åge Storli Berg Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 Morsom og bra film dette! Sitter faktisk 7 meter ifra denne Fokkeren hvor filmen vises nå Flott at det er mulig å se den på internett og. Og ja, det er Are Kalvø sitt kåseri. Siter
Geir G Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 Dette er vel egentlig et utdrag fra boken "Syden" av Are Kalvø. Har hørt den på lydbok, og anbefaler den for de som likte denne videoen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.