Gå til innhold

ATC: Bruk av vaccsca forumet!!


Anders Merch Grønmyr

Anbefalte innlegg

Til dere som er ATC i Vaccsca, bruker dere vaccsca forumet jevnlig?

 

dette forumet

 

Av treninger og utsjekk ser det ut til at så godt som halvparten går hus forbi når det gjelder annonsering og kordinering på dette forumet. Spørsmål og eventer blir sjeldent svart på av oss nordmenn der inne.

 

Sammenlignet med Sverige er norsk deltagelse på forumet temmelig mangelfull! Forrige norske ATC-trening postet er f.eks datert 6.12.10!

 

Det har vel vært treninger siden da?

 

Hva er grunnen for at vi skal være dårlige på å bruke organisasjonens forumet? Er det etter serverkræsjet at folk ikke gidder å registrere seg og igjen bli aktive?

 

Jeg tror norsk ATC har mye å tjene på å ta opp aktiviteten der inne for å kordinere og tiltrekke mer oppmerksomhet fra våre naboland :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det ble så mange nye brukere på vaccsca forumet etter denne men nå er det ihvertfall stort behov for atc i Norge neste helg!

 

Sandefjord Torp trenger god staffing lørdag og søndag!

Farris approach lørdag

ENOR_S(ENSV+ENOS) lørdag

Gardermoen søndag

Sandefjord Torp søndag!

 

Nok å ta av, bare å sette seg intressert og booke! Men da må jo forumet brukes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslått weekly thursdays i Vaccsca med stor suksess for Danmark og Sverige, er det interesse for dette i Norge også eller?

 

 

forumpost

 

Syns vi nordmenn taper oss en del på vaccsca forumet fortsatt, er det slik at man sitter på gjerdet frem til evnt et nytt forum kommer opp? Vi har ikke mye å tape på å engasjere oss i forumet for å fremme forslag, ideer og vise interrese for eventer og annet gøy. Tror også norske treninger også taper en del trafikk på at flere lar være å annonsere via vacc forumet!

 

Syns vi burde bli mer synlige og vise hva vi er gode for!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg har vert medlem av vatsim/vaccsca så har vi vel aldri vert kjent for å bruke det forumet. Trur det har litt med at vi har et veldig godt forum her, mens Svenskene og danskene mangler et slikt hjem? Er jeg helt på jordet?

 

Personlig er jeg minst like ofte inne på det offisielle vatsim forumet som på vaccsca forumet. Er ikke optimalt, det er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange subforums behøves på et ATC forum, er det ikke 5-6 underfora der med litt member innstillinger som mentor/staff osv?

 

Selve forum designet oppbygningen er kanskje ikke den beste, men det er jo jaggu ikke dette heller :)

 

Jeg ser den at det er midlertidlig men nei tror nok ikke det er optimalt at aktiviteten er dårlig. Kanskje vi får økt interressen når den nye nettsiden dukker opp, smyggtittinga ser veldig bra ut for hva som kan komme på den nye siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumpety bump!!

 

Copenhagen meats reality on the 29th of january 2012 16-21.30z (17-22.30 lcl time).

It's finally time for another realtime-event in Copenhagen.

But we need your help!

 

Er det flere som kan være med å staffe opp Norge i anledning Kastrup realtime?

 

sign up here.

 

Og når dere har treninger bruk denne tråden for å kanskje også få besøk av svensker og dansker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...