Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. desember 2010 Premium Medlem Skrevet 25. desember 2010 Enten man foretrekker landbaserte rullebaner eller de på bøljan blå, så er DENNE franske Fouga Zephyr et hyggelig bekjentskap. Fransk marine brukte flyet for trening på hangarskip, og denne modellen er utrustet med både arrestor-hook og forsterket understell for take off med catapult ! Flyet oppfører seg eksemplarisk, og er ypperlig for å trene på overgang fra kilometerlange flyplasser til noen korte meter med hangarskipsdekk. Fortsatt God Jul. Siter
Marius Kaniewski Skrevet 25. desember 2010 Skrevet 25. desember 2010 Denna var strøken! Konge bilder Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Nice :cool: Som svoren motstander av arrestor cables (he he) så har du vel vært avhengig av ai carriers for å få katapulten til å fungere :grin: Men ikke nå lengere, her, noen bilder tatt litt sør for Leknes. [size:8pt]For den observange, så står båten stille men det er fordi den nettopp er ankommet til siste waypoint på ruta si.[/size] Heisen fungerer Katapulten fungerer Flaibaiiii Er vel unødvendig å nevne trappingen da den fungerer fint uansett.....forutsatt man treffer vaierene da :grin: Siter
Fred Solli Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Tøffe bilder Pasi. Dette oppsettet her må vi få lagt inn på MP-serveren. Kan du sende meg det så skal vi se hva vi kan få til. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Takk takk til begge to Dette er nok desverre ikke MP men AI båt trafikk i offline/singel player modus. For MP så, er nok ([size:8pt]så vidt jeg har oversikt[/size]) eneste mulighet slik vi har gjort det til nå eller via missions. Da må man vel lage ett mission først he he, så hvis det er noen som faktisk kan dette og kunne lagd en enkel mission med en carrier som bare cruiser ned ([size:8pt]eller opp[/size]) langs vårt langstrakte fagre land, så hadde det vært supert ....hvis ikke må jeg sette meg ned og kokelure ut hvordan man lager missions, kan'ke værra sååå vanskelig :crazy: :grin: Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Spennende fly og fine bilder! (som alltid!) Ernst hvis du virkelig vil prøve ferdighetene dine, så vil jeg anbefale og bytte ut den store Amerikanske hangarskipet med det mye mindre Franske Clemenceau (som også passer tidsmessig med både Etendarden og Zephyr. Vel, regner vel egentlig med at du har den allerede Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.