Gå til innhold

IcelandX


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Tok en tur ut i IcelandX i dag og fulgte første leg av deres mission.Ett scenery som er framesvennlig og stort sett bra men der er selvsagt ikke vegetasjon på Island i samme grad som i PWN land så derfor blir det heller ikke like spetakulært.Sceneryet virker bra utført men fant ett par snæggs på turen som att en del småvattn/tjønner er allt for kantete og ikke blir helt naturlig.Kystlinjer derimot ser vel gjennomført ut men kom over en liten holme eller hva det skal være som var som en firkant med loddrette vegger og dro ned

heletsintrykket noe.Håper der kommer noen rettelser på dette senere.Turen foregikk fra 6000 fots høyde og cruisespeed lå på 160 knots.

 

Taxing ut til Rway

 

iceland01.jpg

 

På climb ut over Reykjavik

 

iceland03.jpg

 

På climb ut over Reykjavik

 

iceland06.jpg

 

Unaturlige tjønner

 

iceland08.jpg

 

Firkantet holme

 

iceland09.jpg

 

Enroute

 

iceland10.jpg

 

Grimsey airport

 

iceland11.jpg

 

Takk for titten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He,he, ja jeg fløy over dette på en senere tur og så dette på nært hold.Min feil da jeg skulle ha kommet med tilbakemelding på dette. :whistle:

Kan jo og hende før alt det jeg vet att tjønnene jeg markerte er slik i virkeligheten da jeg ikke har gjammført dette mot noe kart.Syntes bare att det så unaturlig ut,men ellers er dette absolutt ett scenery jeg vil anbefale og når BIRK kommer ut så blir nokk dette handlet også. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott presentasjon av IcelandX. Det er alltid greit å få en objektiv vurdering :grin:

 

Ser at du også flyr en Canadisk registrert Cessna 310. Jeg har faktisk hatt en Islender (TF-ELT) liggende en god stund , og ikke kunnet somlet meg til å gjøre den helt ferdig :blush:

 

[size:8pt]Kanskje på tide å gjøre den klar..[/size]

 

elt10.jpg

 

elt8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...